<< Terug naar overzicht



Algemeen






FAQ - 12 meest gestelde vragen


1. Hoe maak ik een account aan?
Heb je nog geen account? Maak er hier een aan. Het enige wat we nodig hebben zijn je adresgegevens, e-mailadres en een zelf gekozen wachtwoord. Je kunt jezelf ten alle tijden aanmelden door rechts bovenaan op ‘account’ te klikken. Daarnaast wordt bij het afhandelen van een bestelling altijd de vraag gesteld of je al klant bent of dat je jezelf wilt registreren als klant.

 2. Wat zijn de betaalmogelijkheden bij OPEN32?
Service, gemak en veiligheid, dat is wat wij belangrijk vinden bij OPEN32. Online bieden wij je verschillende betaalmogelijkheden aan

- iDeal (internetbankieren)
- MasterCard (creditcard)
- AfterPay (achteraf betalen met digitale acceptgiro)

Om alle betalingen veilig en betrouwbaar te laten verlopen, gaan deze via payment provider Adyen. Eén van Nederlands grootste specialisten op het gebied van online betalingen. Hierdoor kunnen wij jou een veilig betalingsproces garanderen. Voor achteraf betalen in onze webshop en winkels, kan je gebruik maken van AfterPay. AfterPay voert het volledige achteraf betaalproces uit.

3. Wat zijn de verzendkosten?
Verzending is gratis bij alle bestellingen vanaf € 132,-. Is het bestelbedrag lager, dan zijn de verzendkosten € 4,95 per bestelling. Voor verzending naar België, Duitsland en Luxemburg brengen we € 8,- in rekening.

4. Wanneer is mijn bestelling definitief geplaatst?
Zodra je betaling is afgerond of het achteraf betaalverzoek is goedgekeurd, word je doorgestuurd naar de bevestigingspagina. Hier staat aangegeven dat je bestelling succesvol is afgerond. Per e-mail ontvang je van ons een orderbevestiging, dit is je digitale kassabon.

 5. Ik heb betaald met Afterpay, maar ik heb een brief ontvangen waarin staat dat ik nog moet betalen.
OPEN32 kan niet in het systeem van Afterpay. Neem zelf contact op met Afterpay. Voor meer informatie of vragen over betaling via digitale acceptgiro, kun je contact opnemen met de klantenservice van AfterPay.

 6. Ik heb de verkeerde maat broek besteld. Kan dit nog gewijzigd worden?
Als je direct na je bestelling contact opneemt met OPEN32 kunnen wij kijken of de bestelling al behandeld is. Je kunt bellen naar 026 - 20 30 932 of mail naar klantenservice@open32.nl.

7.  Kan ik mijn Mygiftcard verzilveren op mijn online aankoop?
Nee, dit is niet mogelijk.

8. Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Voorradige artikelen zijn direct leverbaar en daarvoor geldt: voor 9 uur besteld, de volgende werkdag in huis. Voor overige artikelen bedraagt de gemiddelde levertijd: 2-4 werkdagen. Wanneer je bestelling ons centraal magazijn verlaat krijg je automatisch een mailtje met het track & trace nummer van PostNL.

9. Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Wanneer je bestelling ons centraal magazijn verlaat krijg je automatisch een mailtje met het track & trace nummer van PostNL. Via dit nummer kun je jouw pakket volgen op de site van PostNL.

10. Ik was niet thuis op het moment dat mijn bestelling werd bezorgd, wat nu? 
Ben je niet thuis op het moment van bezorging? PostNL probeert het pakket de eerstvolgende werkdag nogmaals bij je af te leveren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Je kan het pakket daar vanaf de volgende werkdag afhalen. De bezorgdagen van PostNL zijn: dinsdag t/m zaterdag. 

11. Ik heb een klacht, wat nu?
Het is voor ons heel belangrijk dat je als klant tevreden bent over de producten en de service die wij leveren. Wanneer je ontevreden bent over de kwaliteit van de producten of diensten vinden wij het belangrijk dat je direct contact met ons opneemt, zodat we dit probleem op kunnen lossen en in de toekomst kunnen voorkomen. Neem daarvoor contact met ons op via 026 - 20 30 932 of klantenservice@open32.nl.

12. Hoe kan ik iets retourneren of ruilen?
Als je jouw aankoop wilt ruilen kan dat binnen 14 dagen na ontvangst. Het ruilen van een artikel kan bij één van de OPEN32 of BLUE32 winkels. Bij retourneren in de winkel wordt het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort op de rekening.

- Voor ruilen in de OPEN32 of BLUE32 winkels worden geen kosten in rekening gebracht.
- Bij ruilingen in de OPEN32 of BLUE32 winkels kan je het direct omruilen voor een ander artikel voor hetzelfde bedrag. Een eventueel verschil wordt binnen vijf werkdagen teruggestort op de rekening.
- Het is altijd mogelijk om via PostNL een artikel te retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Als je jouw aankoop wilt retourneren kan dat binnen 14 dagen na ontvangst. Dit is mogelijk op twee manieren:

- De eerste manier is door je aankoop te retourneren bij één van de OPEN32 of BLUE32 winkels. Je vindt de locaties hiervan in het verkooppunten overzicht. Bij het retourneren van een artikel moet je de pak- en retourbon meenemen. Bij het retourneren van een artikel ontvang je geld of een tegoedbon. Het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort op je rekening.
- De tweede manier is het retourneren van je aankoop via PostNL. Op de retourbon staan de verzendgegevens. Binnen tien werkdagen na ontvangst wordt bij ons het aankoopbedrag (minus retourkosten à €6,95) op je rekening teruggestort. Als je een bestelling hebt gedaan via Afterpay ontvang je een aangepaste factuur waarmee je kunt retourneren. 




Algemene voorwaarden


De algemene voorwaarden vind je hier.

 

 

Privacy policy


De privacy policy vind je hier.