<< Terug naar overzicht



Klachten en garantie
 
 

Wat houdt tevredenheidsgarantie in?

We willen dat je tevreden bent met je aankopen bij OPEN32, daarom heb je altijd een termijn van 14 dagen om over je aankopen na te denken. Als de aankopen niet aan je verwachtingen voldoen, kunnen deze binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling geruild of geretourneerd worden. Kijk voor meer informatie bij retourneren



Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Wanneer je een product hebt ontvangen, die je niet hebt besteld kun je contact met ons opnemen via 026 - 20 30 932 of mail naar klantenservice@open32.nl. Wij zullen ervoor zorgen dat je zo snel mogelijk het juiste artikel ontvangt.



Ik heb een klacht, wat nu?

Het is voor ons belangrijk dat je als klant tevreden bent over de producten en de service die we leveren. Wanneer je ontevreden bent over de kwaliteit van de producten of diensten vinden we het belangrijk dat je direct contact met ons opneemt, zodat we dit probleem op kunnen lossen en in de toekomst kunnen voorkomen. Neem daarvoor contact met ons op via 026 20 30 932 of mail naar klantenservice@open32.nl.