Waarmee kunnen wij je helpen?

Top FAQ

Ik wil een artikel toevoegen aan mijn winkelmand, maar dit lukt niet. Hoe kan dit?

Dit kan komen doordat het artikel helaas uitverkocht is. Mocht je onder de maten zien dat er toch nog voorraad van is, neem dan contact met ons op. Wij kijken graag met je mee.

Ik heb iets geretourneerd. Binnen hoeveel dagen krijg ik mijn geld terug?

Voor een retourbetaling staat een duur van 1 tot 5 werkdagen, dit is vanaf de datum dat het is teruggebracht in de winkel of dat jouw retourzending is verwerkt op ons distributiecentrum.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Ben je niet helemaal tevreden over je online aankoop? Je kunt dan je bestelde artikelen altijd binnen 30 dagen retourneren. Dit kan gratis in één van onze winkels, meld je retour online aan via https://www.open32.nl/retour of stuur je aankoop op eigen gelegenheid terug via PostNL.

Ik heb een bestelling geplaatst en wil deze betalen, maar dit lukt niet/ik krijg een foutmelding. Wat moet ik doen?

Je kunt het beste de website opnieuw laden en proberen alsnog de betaling te doen. Mocht dit niet werken dan raden wij aan om de bestelling te verwijderen en opnieuw te plaatsen.

Ik wil inloggen met mijn account maar dit lukt niet. Hoe kan dit?

Het kan zijn dat je een MyCard account hebt maar geen online account. De MyCard is alleen te gebruiken in één van onze winkels en niet voor op de webshop. Als je wilt weten of je een online account hebt, dan kun je altijd even contact met ons opnemen.

Betalen

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Online bieden wij je verschillende betaalmogelijkheden aan. Met iDeal (internetbankieren), MasterCard (creditcard), AfterPay/Riverty (achteraf betalen met digitale acceptgiro), Cadeaubon (alleen fysiek in de winkels) of OPEN32 MyGiftcard (alleen fysiek in de winkels) kan je bij ons betalen.

Ik heb betaald met Afterpay/Riverty, maar ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ik nog moet betalen?

Helaas kunnen wij niet in het systeem van Afterpay/Riverty. Neem zelf contact op met Afterpay/Riverty. Voor meer informatie of vragen over een betaling via digitale acceptgiro kun je contact opnemen met de klantenservice van AfterPay/Riverty.

Kan ik mijn MyGiftCard/Cadeaubon verzilveren op mijn online aankoop?

De MyGiftCard/Cadeaubon is alleen verkrijgbaar en in te leveren in de fysieke OPEN32 winkels. Je kunt terecht bij 70 tal winkels.

Is de prijs op de website inclusief BTW?

Alle prijzen die vermeld staan op onze website zijn inclusief BTW.

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?

Wil je jouw persoonlijke kortingscode inleveren? Dit kan door de code in te vullen bij ‘+ Kortingscode invoeren’ in het winkelmandje. Vul de code in en klik op ‘Korting doorvoeren’. Het kortingsbedrag is direct zichtbaar.

Retourneren

Wat is de retourtermijn voor artikelen?

Twijfel je over je aankoop? Ons retourtermijn is 30 dagen. Je kunt dus in alle rust een beslissing nemen of je het artikel wilt retourneren of houden.

Hoe kan ik een online aankoop ruilen?

Niet tevreden en wil je jouw bestelling retourneren? In de winkel heb je de mogelijkheid je aankoop gratis te retourneren. Je kunt jouw retour ook online aanmelden, je betaalt dan €3,95 voor het retourlabel. Bij retourneren via post betaal je de pakketkosten à € 7,25 (standaardverzending tot 10 kg). Retourneren vanuit een buurland België, Duitsland of Luxemburg? Bekijk hier alle tarieven voor retourneren via het buitenland.

Hebben jullie mijn retour ontvangen? Ik heb deze geretourneerd via PostNL.

Wij hopen dat jouw retour snel wordt afgegeven bij ons logistieke centrum. Bij het inleveren van jouw retour, ontvang je een track & trace code. Zie je op de website van PostNL dat jouw pakket netjes bij ons afgeleverd is, dan wordt deze zo snel mogelijk verwerkt. Normaal binnen 5 werkdagen, maar dit kan in deze drukke tijden wat langer duren dan je gewend bent.

Bezorging

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending is gratis bij alle bestellingen vanaf €99,95 binnen Nederland. Is het bestelbedrag lager, dan zijn de verzendkosten €3,95 per bestelling. OPEN32 verzend wereldwijd, de specifieke kosten per land vind je hier.

Hoelang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?

Voorradige artikelen zijn direct leverbaar en daarvoor geldt: op werkdagen voor 18:00 uur besteld, morgen in huis. Voor overige artikelen bedraagt de gemiddelde levertijd: 1-4 werkdagen. Wanneer je bestelling ons centraal magazijn verlaat krijg je automatisch een mailtje met het track & trace nummer van PostNL.

Hoe kan ik mijn pakket volgen?

Wanneer je bestelling ons distributiecentrum verlaat krijg je automatisch een mailtje met het track & trace nummer van PostNL. Via dit nummer kun je jouw pakket volgen op de site van PostNL. 

Ik was niet thuis op het moment dat mijn bestelling werd bezorgd, wat nu?

Ben je niet thuis op het moment van bezorging? PostNL probeert het pakket de eerstvolgende werkdag nogmaals bij je af te leveren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Je kan het pakket daar vanaf de volgende werkdag afhalen. De bezorgdagen van PostNL zijn: dinsdag t/m zaterdag.

Vertraging met PostNL

Wij geven op meerdere plekken op onze website aan dat het leveren van je order langer kan duren dan je van ons gewend bent. Wij doen er alles aan om jouw order zo snel mogelijk te leveren maar door de enorme drukte kan het voorkomen dat jouw pakket vertraging op loopt in ons distributiecentrum of bij een van onze verzendpartners. Zodra jouw order ons distributiecentrum verlaat zal jouw Track & Trace code actief worden en kan je de status van jouw order goed in de gaten houden.

 

Account

Ik wil inloggen met mijn account maar dit lukt niet. Hoe kan dit?

Het kan zijn dat je een MyCard account hebt maar geen online account. De MyCard is alleen te gebruiken in één van onze winkels en niet voor op de webshop. Als je wilt weten of je een online account hebt, dan kun je altijd even contact met ons opnemen.

Hoe maak ik een account aan?

Heb je nog geen account? Maak er hier een aan. Het enige wat we nodig hebben zijn je adresgegevens, e-mailadres en een zelf gekozen wachtwoord. Je kunt jezelf te allen tijde aanmelden door rechts bovenaan op ‘account’ te klikken.

Ik kan niet met mijn loyalty account inloggen.

Een loyalty account geldt enkel in de winkels. Wil je een loyalty account aanmaken? Dan kan dit in de winkels of via onze klantenservice aangemaakt worden. Een online account kan altijd aangemaakt worden voor online aankopen.

Hoe kan ik mijn MyCard online koppelen?

Met de MyCard profiteer je als klant van vele extra's in onze winkels. Zo spaar je punten bij elke aankoop en heb je geen bon nodig voor het ruilen en retourneren in onze winkels. De MyCard is alleen geldig in onze winkels, waardoor deze niet gekoppeld kan worden aan je online account. Online profiteer je als klant van: gratis verzending vanaf 99.95, gratis retour in onze winkels en speciale online acties.

MyCard puntensaldo. Kan ik deze nog inleveren?

Jouw gespaarde MyCard punten zijn te verzilveren bij aankoop in onze winkels. Helaas kan de MyCard puntensaldo niet online worden ingewisseld.

Hoe kan ik mijn online account opzeggen?

Wat jammer dat je jouw account wilt opzeggen! Mail onze klantenservice en we zullen direct uw account beëindigen.

Bestellen

Wanneer is mijn bestelling definitief geplaatst?

Zodra je betaling is afgerond of het achteraf betaalverzoek is goedgekeurd, word je doorgestuurd naar de bevestigingspagina. Hier staat aangegeven dat je bestelling succesvol is afgerond. Per e-mail ontvang je van ons een orderbevestiging, dit is je digitale kassabon.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen?

Het kan voorkomen dat de bevestigingsmail later verstuurd wordt. Heb je na twee uur nog steeds geen bevestiging ontvangen? Kijk dan even in je spam folder of in jouw account onder ‘mijn bestellingen’. Kan je daar geen bestelling vinden of wil je zeker weten dat het goed is gegaan? Dan kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Je kan de bestelling wijzigen of annuleren, als deze nog niet verstuurd is. Neem voor wijzigingen of annuleren zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Kijk onderin de pagina om op verschillende manieren contact op te nemen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden bij OPEN32?

Service, gemak en veiligheid, dat is wat wij belangrijk vinden bij OPEN32. Online bieden wij je verschillende betaalmogelijkheden aan:

  • iDeal (internetbankieren)
  • MasterCard (creditcard)
  • AfterPay/Riverty (achteraf betalen met digitale acceptgiro)

Kan ik mijn MyGiftCard/Cadeaubon verzilveren op mijn online aankoop?

De MyGiftCard/Cadeaubon is alleen verkrijgbaar en in te leveren in de fysieke OPEN32 winkels. Voor vragen neem dan contact op met onze klantenservice.

 



Staat je vraag er niet tussen? Neem contact op via:

Onze klantenservice is telefonisch of via de mail bereikbaar op:
maandag t/m vrijdag: 09.00 - 17.00
zaterdag: 12:00 - 17:00