Bezorgen

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending is gratis binnen Nederland bij alle bestellingen vanaf €99,95. Is het bestelbedrag lager, dan zijn de verzend- en verpakkingskosten €3,95 per bestelling. OPEN32 verzendt je bestelling wereldwijd. De specifieke kosten per land vind je hier.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden? Bestelling bezorgen via PostNL

Voor de verzending van bestellingen werken wij samen met PostNL Pakketservice. Bestellingen worden met PostNL verzonden naar het door jou opgegeven afleveradres. Zodra het pakket verzonden is, ontvang je een e-mail met een track&trace link waarmee je het pakket online kunt volgen. Ben je niet thuis op het moment van bezorging? PostNL probeert het pakket de eerstvolgende werkdag nogmaals bij je af te leveren. Lukt dit niet, dan wordt het pakket afgegeven bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt. Je kan het pakket daar vanaf de volgende werkdag afhalen. De bezorgdagen van PostNL zijn: maandag t/m zaterdag.

Bestelling ophalen in een OPEN32 winkel

Je kunt jouw bestelling gratis in een OPEN32 winkel naar keuze laten bezorgen. Kies je gewenste OPEN32 winkel bij het afronden van je bestelling. Zodra het pakket klaar ligt in de winkel, neemt een winkelmedewerker contact met je op. Je kan jouw pakket binnen 7 dagen ophalen tijdens de reguliere openingstijden van de desbetreffende winkel.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Wij doen er alles aan jouw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen. Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, morgen in huis. Wordt jouw artikel bij onze winkel besteld, dan bedraagt de levertijd 3-5 werkdagen. Je bestelling wordt altijd in z'n geheel verzonden. 

Wat is de status van mijn bestelling?

Na het plaatsen van een bestelling, ontvang je een orderbevestiging per e-mail. Zodra je bestelling verwerkt is en verzonden wordt met PostNL, ontvang je een track&trace link per e-mail. Hiermee kun je het pakket online volgen op de website van PostNL. PostNL bezorgt bestellingen op maandag t/m zaterdag. Heb je vragen over de status of bezorging van je pakket, neem dan contact op met onze klantenservice via tel. +31(0)26 - 203 09 32 of klantenservice@open32.nl.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen?

Ja, bij stap 3 in het bestelproces is het mogelijk om een ander afleveradres in te vullen. Heb je een online account, dan kan je altijd meerdere afleveradressen opgeven. Is het pakket al verzonden, dan kan je de bezorging alleen wijzigen wanneer je een bericht met een niet-thuis-code ontvangen hebt van PostNL. Deze ontvang je wanneer je niet thuis was bij de eerste bezorgpoging.

Is verzending naar het buitenland mogelijk?

Ja, OPEN32 verzendt over de hele wereld. Specifieke kosten per land vind je hier.

 

 

Stuur een bericht via de contact button op onze website of stuur een e-mail naar klantenservice@open32.nl.
We zijn telefonisch (026 - 20 30 932) en via de mail bereikbaar op:
maandag t/m vrijdag: 9:00 - 17:00
zaterdag: 12:00 - 17:00

mail ons