<< Terug naar overzicht



Bestellen

 
 


Hoe plaats ik een online bestelling bij OPEN32?


Stap 1: Plaats artikel(en) in de winkelmand

- Ga naar je favoriete artikel, kies een kleur/maat en klik op de ‘in winkelmandje’ button.
- Is je bestelling compleet? Klik rechts bovenaan op het winkelmandje.
- Je kan altijd artikelen toevoegen, verwijderen of wijzigen in het winkelmandje.
- Heb je een kortingscode, vergeet deze dan niet in te vullen in de winkelmand.
- Klaar met shoppen? Kies voor ‘veilig bestellen’ om naar de volgende stap te gaan.

Stap 2: Persoonlijke gegevens en adres

- Login als je al klant bent en een online account hebt bij OPEN32.
- Ben je nieuw? Maak je account aan of plaats je bestelling zonder account. (Waarom bestellen met of zonder account?)
- Om je bestelling te kunnen verwerken, vragen wij je enkele persoonlijke gegevens, het factuur- en afleveradres in te vullen. Velden met een sterretje (*) zijn verplicht.

- Klaar met invullen? Kies voor ‘volgende stap’ om verder te gaan.

Stap 3: Verzendmethode

- De verzendmethode is standaard ‘thuislevering met PostNL’. Ga direct door naar de volgende stap.
- Verzending is gratis vanaf €132,-. Is het bestelbedrag lager, dan betaal je € 4,95 verzend- en verpakkingskosten. 

Stap 4: Betaalwijze 

- Kies een betaalmethode: iDeal, MasterCard of achteraf betalen met AfterPay.
- Wij berekenen geen extra kosten voor de betaalmethoden.
- Achteraf betalen met AfterPay is mogelijk tot € 400,- (voor nieuwe en bestaande klanten).
- Klik op ‘volgende stap’ om de bestelling te controleren en betalen. 

Stap 5: Overzicht bestelling

- Controleer de gegevens in het besteloverzicht. Klopt alles? Klik op ‘bestelling plaatsen’.
- Gekozen voor iDeal of MasterCard? Je wordt doorgestuurd naar de betaalomgeving.
- Bij AfterPay wordt de orderinformatie doorgegeven en gegevenscontrole uitgevoerd.
- Zijn deze stappen succesvol afgerond, dan ontvang je een melding en orderbevestiging per e-mail.



Is mijn bestelling geslaagd?


Zodra je betaling is afgerond of het achteraf betaalverzoek is goedgekeurd, word je doorgestuurd naar de bevestigingspagina. Hier staat aangegeven dat je bestelling succesvol is afgerond.
Per e-mail ontvang je van ons een orderbevestiging, dit is je digitale kassabon.

 
 

Kan ik een ander afleveradres opgeven?


Ja, bij stap 3 in het bestelproces is het mogelijk om een ander afleveradres in te vullen. Heb je een online account, dan kan je altijd meerdere afleveradressen opgeven.

 
 

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?


Je kan de bestelling wijzigen of annuleren, als deze nog niet verstuurd is. Neem voor wijzigingen of annuleren zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via tel. +31(0)26 - 203 09 32 of klantenservice@open32.nl.

In onze webshop heb je altijd bedenktijd! Binnen 14 dagen na ontvangst van het (laatste) artikel kan je de koopovereenkomst altijd zonder opgave van redenen ontbinden. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, beoordelen en/of passen, zoals je ook in een winkel doet. Dit valt onder het ontbindingsrecht van onze klant, dat wettelijk bepaald is. Annuleer of retourneer je de volledige bestelling, dan ontvang je het complete aankoopbedrag inclusief de verzend- en administratiekosten terug. Je kan de bestelling wijzigen of annuleren, als we je bestelling nog niet hebben verstuurd. Neem voor wijzigingen of annuleren zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via tel. +31(0)26 - 203 09 32 of klantenservice@open32.nl. 

Meer informatie over ruilen en retourneren vind je
hier.

 
 

Wat is het verschil tussen bestellen met of zonder account?


Met een OPEN32 account profiteer je van vele voordelen. Zo shop je snel en gemakkelijk online, je kan zelf een wachtwoord kiezen, meerdere afleveradressen opgeven en jouw bestelhistorie bekijken. Kom je de volgende keer terug op onze website, dan kan je inloggen en bestellingen nog sneller afronden. Bestel je zonder account dan geef je alleen de informatie op die wij nodig hebben om je bestelling te kunnen verwerken en verzenden.

 
 

Is de prijs op de website inclusief BTW?


Alle prijzen die vermeld staan op onze website zijn inclusief BTW.

 
 

Zijn de prijzen in de winkels en webshop gelijk?


De prijzen in onze webshop zijn gelijk aan de prijzen in alle OPEN32 en BLUE32 winkels. Sommige acties zijn alleen geldig in de webshop of juist alleen in de winkel. Hierdoor kunnen prijzen (tijdelijk) afwijken. Het is mogelijk dat bepaalde producten alleen in de webshop of winkel verkrijgbaar zijn.

 
 

Hoe wissel ik mijn kortingscode in?


Wil je jouw persoonlijke kortingscode inleveren? Dit kan door de code in te vullen bij ‘kortingscodes’ in het winkelmandje. Vul de code in en klik op ‘kortingscode activeren’. Het kortingsbedrag is direct zichtbaar.